Skip to content

חמישה אקססוריז לבעלי שולחן עמידה היברידי

אז רכשתם עמדת עבודה היברידית, של VARIDESK כמובן, או קבלתם שולחן הידראולי מהעבודה, או שפשוט בניתם עמדת עבודה גבוהה. בכל מקרה ישנם מספר פריטים שממש יסייעו לכם ליהנות מהעבודה בעמידה בצורה מושלמת.

משטח עמידה/דריכה


משטחי עמידה הם משטחים עמידים במיוחד, עשויים חומר אקרילי גמיש וממולאים במילוי צמיגי, המאפשר עמידה ממושכת ומופחתת כאב. ה-MAT שלנו מביתVARIDESK, מיועד בדיוק עבורכם, העומדים ומאפשר לכם לעמוד זקוף, ללא כאב מיותר בכף הרגל ובנוחות מרבית.

נעלים נוחות


הרגלים שלכם, למרות שנראה לכם שהן ממש נהנות מהעמידה הממושכת, צריכות מנוחה, גם תוך כדי עמידה. נעלי העבודה שלכם, נעלי הבית או אפילו רגליכם היחפות (למרות שזה ממש מהנה), לא מסייעות לכף הרגל. הצטיידו בנעלי ספורט נוחות וקדימה לעבודה

שרפרף


עמידה ממושכת באותה התנוחה יכולה לשעמם, לא רק אתכם אלא גם את הרגלים שלכם. וכשמשעמם לרגלים, הרגלים מתחילות לכאוב. צרפו לעמדת העבודה שלכם שרפרף, אפשר אפילו מתקפל, ומדי פעם השתמשו בו. הניחו עליו את אחת הרגלים לסירוגין ותנו לה לנוח.

גליל דריכה


אולי הזדמן לכם לראות כאלה בסדרות אמריקאיות, אבל לרוב הן לא נפוצות. מדובר בגליל מחומר מוקצף, חצי קשיח, באמצעותו, כמו השרפרף תוכלו ליצור הפוגות עבור רגליכם. גלגלו את הגליל תחת לאחת מכפות הרגלים ותרגישו בהבדל. ניתן למצוא גלילים כאלה גם באיביי תחת Foam Roller , או אפילו בארץ, בחברות המייצרות מוצרים מחומרים אקריליים מוקצפים כחברת פלציב.

כסא ממש טוב


ישנם המון כסאות בשוק וכשרואים את המחירים לעתים נבהלים, אבל מה אם נתמחר את שעת העבודה שלכם, ואחר כך נשווה למחיר הכיסא הטוב (אבל ממש טוב) שראיתם? נראה לי שנגיע לתוצאה שמחייבת אתכם לרכוש כסא טוב, לא סתם 'כסא מנהלים', אלא כיסא אורטופדי איכותי, כזה שנבדק על ידי יועצים ארגונומיים או פיזיותרפיסטים., כסא שטוב לכם.