Skip to content

עבודה מהבית - ארגון חלל עבודה

עבודה מהבית - ארגון חלל עבודה 

האם אתם חווים כאבי גב בזמן העבודה מהבית? אתם לא לבד. שילוב מסוכן של ארגונומיה לקויה והרגלים לא בריאים הותיר אנשים רבים שחווים יותר בעיות גב בבית מאשר במשרד. בואו נספר לכם, איך זה נגרם ומה אתם יכולים לעשות כדי למנוע כאבים אלו. 
מה גורם לכאבי גב בעבודה מהבית?

כאבי גב הינם סוגיה נפוצה אך מורכבת שיש לה סיבות רבות. זה יכול לקרות בפתאומיות, או שימשך זמן רב עד שהבעיה תופיע. זה יכול לנבוע ממצב רפואי, אורח חיים לא בריא או אפילו מתנועה פתאומית שגויה. אין פתרון מתאים לכל אחד לכאבי גב, ולכן כל כך חשוב לפנות לייעוץ רפואי ע"י רופא המשפחה שלך.
עבודה מהבית מהווה סיכון רב לכאבי גב אם לא נקבעו אמצעים מתאימים. אם אתה מועסק ועובד מהמשרד הקבוע, המעסיק שלך אחראי לוודא שיש ברשותך ציוד מתאים ובריאותי.
אז איך בכל זאת נוכל להפחית את הסיכון לכאבים כתוצאה מהעבודה מהבית?

לעבודה מהבית יש יתרונות רבים, החל מאיזון עבודה-חיים-טוב יותר, וכלה בהפחתת עלויות וחיסכון בזמן נסיעה/ הגעה לעבודה. עם זאת, כדי להימנע מכאבי גב בזמן עבודה מהבית, חשוב לפתח הרגלים בריאים עם יציבה, מיקום ותנועה סדירה.

עבודה מהבית לא בהכרח תגרום לכאבי גב, אך עבודה מהבית ללא ציוד מתאים והרגלים בריאים יכולה להגדיל את הסיכון שלך.
באמצעות רעיונות חכמים וריהוט עבודה קומפקטי מהבית האידיאלי עבור בתים זעירים, דירות סטודיו, דירות וחללי מגורים קטנים יותר. בין אם אתה יוצר משרד לחדר שינה, משרד בסלון או שאתה משנה חדר פנוי, העיקר שתארגן סביבת עבודה מותאמת לך.

משרד בסלון הבית:

לומדים או עובדים מהבית עם מקום מוגבל? עלינו להפוך ליצירתיים. שולחן עבודה קטן לסלון שלך הוא השקעה מצוינת, מכיוון שהוא נותן לך מקום ייעודי לעבודה (הרחק מהספה!) מבלי להזדקק לחדר פנוי. בעוד שאנשים מסוימים מעדיפים להקים שולחנות בחדרי השינה שלהם, משרד בסלון הוא אידיאלי אם אתה רוצה לשמור על חדר עבודה וחדר שינה נפרדים.

משרד בחדר השינה:

מעט יצירתיות מרחיקה דרך כאשר אתה לומד או עובד מהבית עם שטח מוגבל. הטריק להיות כמה שיותר פרודוקטיבי הוא להקים שולחן קטן, כיסא משרדי ארגונומי וציוד העבודה שלך בחלק שקט בבית. יש אנשים שבוחרים להתמקם בסלון שלהם, אך יש כמה יתרונות ייחודיים לבחירה במשרד לחדר שינה - במיוחד אם אתה גר עם אנשים אחרים.

היתרונות הן רבים: פחות הסחות דעת, פרטיות מירבית, רמות רעש נמוכות יותר וסביבה נוחה ומוכרת.

משרד בחדר הפנוי:

הפוך את החדר הפנוי שלך למשרד ארגונומי בולט בעזרת עצותינו, ייעוץ והשראה לחדרי הפנאי.

זקוקים למרחב מעורר השראה, מאורגן ובריא לשיעורי בית אך אין לכם משרד או מחקר יעודי? הקמת משרד קטן בחדר האורחים שלכם היא פתרון מצוין. בדרך זו יש לכם חדר נוח ופרטי לעבודה במהלך היום המשמש כמקום נוח לאורחים לשהות בהם בבואם. אך לפני שתתחיל, ישנם גורמים ארגונומיים מסוימים שתצטרך לקחת בחשבון, כולל שטח, תאורה, ציוד ומיקום.

נצל טוב יותר את המקום הפנוי בבית שלך!