Skip to content

איך להישאר מרוכזים בעבודה - 5 עצות פשוטות להפליא

זה קורה לכם מדי פעם נכון? רגע אחד קצרצר של הסחת דעת, רצון קל לברוח מהמחשבות על העבודה והנה, אתם באתר החדשות האהוב עליכם, מדלגים בין כתבות בנושא המצב הביטחוני, לכתבות על גידול מלפפונים אורגניים, בכל זאת, נושא חשוב. אבל 5 הדקות שהקצבתם לעצמכם עברו, והנה עוד עשר חלפו להן ופתאום אתם מגלים שחלפה לה חצי שעה. שעה שלמה אפילו. ואז צריך לחזור לעבודה.

"איפה הייתי…? על מה חשבתי…?"


אז הבריחה הקטנה הזו, עלתה לכם בעוד 20 דקות של חזרה לשגרה והנה, נגמר  היום. אז מה עושים? הנה חמש עצות שיסדרו לכם את היום (בפעם אחרת נביא את החמש הנוספות…):

צאו לסיבוב

 

רוצים הפסקה? מצוין. עזבו את המחשב, צאו לסיבוב בבית/במשרד/בבית הקפה. לכו לשירותים, מלאו מים בבקבוק, רק אל תשבו ותבהו בכתבות מיותרות במחשב.

עבדו בעמידה

 

העולם דוהר לעבודה בעמידה, בכל זאת, הוכח מחקרית שעמידה בזמן העבודה משפרת את היעילות בכ-46%. השיגו לעצמכם כיסא טוב, הדום לרגלים וכמובן עמדת עבודה שתאפשר לכם לבחור לעמוד מתי שתרצו (בעברית – VARIDESK), חצי שעה עובדים בישיבה, 15 דקות בעמידה. מה שתבחרו.

ארגנו את שולחן העבודה שלכם

 

שולחן מסודר ונקי מאפשר לכם לעבוד בשקט. העיניים שלכם רגועות ומרוכזות רק במסך. אין הסחות דעת מיותרות כשידכם, פוגשת לפתע בפנקס סורר או מהדק נייר.

רשמו את המשימות היומיות שלכם מולכם

 

גם אם אתם משתמשים באפליקציה בטלפון או תכנת ניהול משימות במחשב, עדיין, רשימת משימות קצרה ליום, כזו שהכנתם ערב קודם, תסייע לכם לראות את התמונה במלואה, ולסיים את כל המשימות היומיות.

אוזניות

 

אלה יכולות להיות אוזניות רגילות שמשמיעות את המוסיקה האהובה עליכם, ואלה יכולים להיות אטמי אוזניים מקצועיים בצורת אוזניות (כמו של גננים למשל). אזור העבודה רווי רעשי רקע המסיחים את הדעת בקלות. התנתקו מרעשי הרקע והתרכזו בעבודה.