Skip to content

איך לבחור כיסא משרדי ארגונומי?

ישיבה לאורך שעות ארוכות על כיסא משרדי עשויה לגרום לכאב רציני בצוואר ובגב במידה והכיסא לא נוח ומותאם עבורך.

גם אם במהלך הישיבה אינך סובל מכאב אתה עשוי לסבול מאי נוחות וקיימים אינספור מחקרים שמוכיחים כי ישיבה ממושכת בתנוחה לא נכונה עקב כיסא שאינו מותאם ולא תומך יכולה לגרום לכאבי גב.

כיסאות משרדיים מגיעים באינספור תצורות, גדלים וצבעים והניסיון לבחור כיסא נכון יהיה בערך כמו לקנות עוגיית מקרון בפטיסרי צרפתי- איך תדעו לבחור את הטוב ביותר? לעיתים קרובות, אלה שנראים הכי טוב הם הבחירה הגרועה ביותר.

האם יצא לך פעם להיכנס לחנות של ציוד משרדי על מנת לרכוש כיסא משרדי מתוך מאות אפשרויות (עם מספר שווה של אפשרויות מחיר)? ואז מגיע איש המכירות ומציע לסייע לך ולהראות לך רק 80 מתוך 100? אתה יוצא משם בסופו של דבר מבולבל מתמיד ועדיין ללא הכיסא שרצית.

אז, הנה 3 עצות שיסייעו לך לבצע את הבחירה הנכונה:

  • יכולת התאמה לגוף
  • תמיכה טובה לגב
  • עשו שימוש באפשרות של "נסה לפני שאתה קונה"

אנחנו כמובן ממליצים תמיד על כיסא ארגונומי איכותי והנה הטיפים שלנו לרכישת כיסא משרדי ארגונומי:

תמיכה טובה לגב התחתון- הגב התחתון שלנו בדרך כלל קעור בצורתו ולכן תמיכה טובה לגב התחתון צריכה להיות קימור שיתלבש אל תוך הגב התחתון שלך.

כאשר הינך יושב על הכיסא, הגב שלך צריך להרגיש את התמיכה והנוחות, לאחר מכן עליך להישען לאחור ולוודא שגם הגב העליון שלך נשען ומקבל תמיכה. מה שיאפשר לכתפיים ולצוואר שלך להירגע גם כן.

יכולת התאמה וכיוונון- יכולת ההתאמה חייבת לכלול את גובה המושב, משענת הגב ומשענת הזרוע.

לכל אחד מאיתנו צורה וגודל שונים ולכן זה הכרחי שתהיה אפשרות לכוונן את הכיסא ולהתאימו למידות שלנו.

חשוב שגובה הכיסא יהיה ניתן להתאמה מאחר ואנשים שונים הם בעלי גובה שונה וחשוב שניתן יהיה להתאים את גובה השולחן לגבוה שלך כך שהירכיים שלך יהיו מעט גבוהים יותר מהברכיים.

גם משענת הגב צריכה להיות ניתנת להתאמה כך שניתן יהיה להגדיר אותה בזוית של 100 מעלות. (זווית המוטה מעט אחורה מגב זקוף). אנו יודעים מתוך מחקרים כי זהו המיקום האופטימלי עבור עמוד השדרה שלנו על מנת למזער נזק ודחיסה של עמוד השדרה ולחץ על הדיסקים בגב התחתון.

משענות הידיים חייבות אף הן להיות ניתנות לכוונון. משענת יד קבועה מפריעה את המעבר לשולחן ולא מאפשרת לך לשבת בצורה נוחה ובגובה הנכון לך.

אם משענת היד מתכווננת זה יאפשר לך להניח את המרפקים כפופים ב- 90 מעלות ובכך להפחית את העומס מהכתפיים, או להוריד את המשענת אל מתחת לגובה השולחן או מעליו.

עומק וקצה המושב- מרבית הכיסאות המשרדיים מגיעים עם עומק מושב גדול כך שאם אתה אדם בגודל ממוצע הכיסאות האלה אינם מתאימים לך. רוב הסיכויים שהמושב יגלוש אל החלק של הרגליים והעורק שמאחורי הברך. לאחר מכן בוודאי תמצא את עצמך יושב על קצה הכיסא בחלקו הקדמי, ללא תמיכה לגב. בנוסף, לחלק הקדמי של המושב רצוי שתהיה צורה של מדרון בקצה כך שיהיה נוח לשרירים האחוריים של הירך. כלל אצבע הוא: כאשר אתה יושב ונשען לאחר בכיסא כך שהגב שלך מונח על משענת הגב, אתה אמור להיות מסוגל להניח 3-4 אצבעות בין קצה המושב לחלק האחורי של הברך.

המלצות- עם החיפוש אחר הכיסא המשרדי הטוב ביותר עבורך, חפש את הכיסא שאושר על ידי איגוד הכירופרקטיים, פיזיותרפיסטים או אוסטיאופתים, מאחר והם מומחים לכאבי גב- כיסא שמומלץ על ידם, הוא בוודאי כיסא טוב ואיכותי.

אחריות- חשוב לוודא כי הכיסא מגיע עם תעודת אחריות הוגנת של לפחות 5 שנים.

כעת שיש לכם את המידע הדרוש על מנת לבצע קנייה חכמה ולבחור את הכיסא הנכון עבורך- קנייה מהנה.

לתיאום פגישת ייעוץ להתאמת כיסא או כל ציוד משרדי ארגונומי - צרו איתנו קשר כאן