Skip to content

מדוע עדיף לעבוד בעמידה?

ברחבי העולם, הטבע והאופי של צורת העבודה שלנו הולך ומשתנה. האמצעים הדיגיטליים המשוכללים מציעים הזדמנויות בלתי מוגבלות לעסקים, אבל מה הם גורמים לעובדים?

בחישוב כללי, אנו מבלים שעות רבות יותר בישיבה מול המחשב, ועושים זאת למשך פרקי זמן ארוכים יותר מאי פעם –  אלא שהגוף שלנו סובל מכך יותר ויותר.

מחקרים ממשיכים להראות כי לעבודה בישיבה במשך פרקי זמן ארוכים מדי עלולה להיות השפעה חמורה על בריאותנו, הרכה יותר ממה שחשבנו עד כה. החל בכאבים כרוניים ועד להשמנת יתר, עלייה בלחץ דם, מחלת לב, ואפילו סוגים מסוימים של סרטן, עבודה יותר משלוש שעות ביום בתנוחת ישיבה גורמת עם הזמן לבעיות בריאותיות חמורות – שלעתים קרובות ניתנות למניעה לחלוטין.

אבל מה אם נגלה לך שיש דרך פשוטה להקל על כל זה ולנהל חיים בריאים יותר בתוך ומחוץ למקום העבודה? אם הישיבה היא הבעיה, רק טבעי הוא כי עמידה תהיה הפתרון, והדרך הקלה לאפשר יותר עמידה באופן ארגונומי במסגרת יום העבודה שלך היא בעזרת פתרון עבודה בישיבה ובעמידה, כמו ורידסק.

במקום לעייף את הגוף, עבודה בעמידה מספקת לו את הדרך לעבוד בצורה מיטבית, ומייצרת שורה של יתרונות במונחים של בריאות ושל פרודוקטיביות, החל מהיום הראשון של השימוש.

אלה רק כמה מהם:

הקלה על כאב

תנוחת כיפוף הגוף קדימה ושמיטת הכתפיים שבהן אנו נוטים להחזיק את עצמנו רוב הזמן כשאנו עובדים, מפעילות לחץ מיותר על הכתפיים, הצוואר ועמוד השדרה, במיוחד בגב התחתון. עמידה בזמן העבודה מעודדת יציבה טובה ומאפשרת לעמוד השדרה לחזור לצורתו הטבעית ביותר, וכן מסייעת להקל על הכאב הקשור לתנוחת העבודה.

ירידה במשקל

מקום העבודה הוא התורם המוביל לסגנון חיים של ישיבה ללא פעילות ובמצב שבו שיעורי ההשמנה הולכים ועולים ברחבי העולם המודרני, פשוט לעמוד בשעת העבודה היא הדרך הקלה לזרז את חילוף החומרים בגוף, מה שיוביל לאיבוד אותם קילוגרמים מיותרים.

בריאות הלב

בארה"ב, מחלת לב מהווה רבע מכלל מקרי המוות, אך הוכח כי בילוי פחות זמן במצב ישיבה משפיע באופן חיובי על בריאות הלב ועל רמות כולסטרול נמוכות יותר.

פרודוקטיביות ועירנות

עמידה מעת לעת לאורך יום העבודה מעודדת זרימת דם מוגברת לאורך כל יום העבודה מסייעת למנוע עייפות ומגבירה את הפרודוקטיביות.

זה הזמן לעמוד על בריאותך. רובנו מבלים לפחות 8 שעות כל יום בעבודה – האם לא יותר הגיוני  להבטיח כי הזמן הזה יהיה נוח ופרודוקטיבי ככל האפשר? ורידסק הוא הדרך הפשוטה, הזולה והארגונומית ביותר על מנת לגרום לזה לקרות.