מכשירי עזר לישיבה ממושכת

יושבים שעות ארוכות ליד המחשב, מול הטלויזיה, עם הטלפון ביד בבית, בקופת החולים, במסעדה ב…בכל מקום כמעט, אנחנו יושבים אפילו ברכב או באוטובוס. אנו מבלים למעלה מעשר שעות ביום לפחות בישיבה ושמונה שעות לפחות בשינה. אנחנו יושבים המון, וגופנו לא בדיוק אוהב את התחושה הזו. השרירים מתקשים לפעול באותו האופן, אנחנו משמינים, מתנוונים וגבנו זועק לעזרה.

אז מה עושים? עומדים.

העצה הראשונה שלנו היא: עמידה. אבל אנחנו יודעים שאינכם אוהבים לעמוד ולכן הבאנו ארצה את עמדות העבודה מבית VARIDESK המאפשרות עבודה היברידית ומעבר מישיבה לעמידה בשלוש שניות.

לא מעוניינים לעמוד מדי פעם? יש לנו מספר אמצעים שלבטח ישנו לכם את הדרך בה אתם עובדים, אפילו בישיבה:

  1.      הדום לרגלים

אתם מכירים את ההדום הזה, ישנם פשוטים מפלסטיק זול וישנם יקרים מעץ ומגולפים ביד, ישנם כאלה בעלי גלגלים וישנם מחוספסים ורפלקסולוגים. כולם מצוינים, כל אחד יכול לבחור לעצמו אחד, החלק החשוב הוא פשוט לבחור וגם לקנות, אף אחד אחר לא ידאג לכם.

      מגביה למסך

אתם יכולים להניח אותו על ערימת ספרים או חוברות, ואתם גם יכולים לרכוש מגביהה מקצועי או זרוע מתכווננת. החשיבות הארגונומית של התאמת גובה המסך לגובה העיניים שלכם, קריטית ומשמעותית בעיקר כשעוסקים בכאבי גב וצוואר.

  1.      כסא ממש טוב

ישנם המון כסאות בשוק וכשרואים את המחירים לעתים נבהלים, אבל מה אם נתמחר את שעת העבודה שלכם, ואחר כך נשווה למחיר הכיסא הטוב (אבל ממש טוב) שראיתם? נראה לי שנגיע לתוצאה שמחייבת אתכם לרכוש כסא טוב, לא סתם 'כסא מנהלים', אלא כיסא אורטופדי איכותי, כזה שנבדק על ידי יועצים ארגונומיים או פיזיותרפיסטים., כסא שטוב לכם.

Admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *